sista arbetsdagen

ja ialla fall för denna evckan, underbart skönt....

Var på ikea igår med Daniel och hans mor, mycket trevligt. Och gud vilka sjukt snygga saker dom fått in. För det första vill jag bo i ett stort hus så jag kan fylla hela det med underbara saker....men jag får väl drömma ett tag till tror jag.
Det blev faktikst den billigaste trippen dit någonsin, köpte sängkläder, burkar, ljus, blomma, tillbringare, det var vad vi köpte :=)
fast iof så har jag inte rikigt råd att gå och storhandla nu ändå, skall ju snart på semester så vi behöver pengarna dit.

Idag efter jobbet skall jag emd Gallo och träna, äntligen. Har avrt så lat dom sista veckorna..fast iof så har jag gått mycket och cycklat till jobbet så lite motion har jag allt fått.
Och från och med i Måndags slutade jag äta godis, glass och dricka, får ser hur detta går över påsk helgen..hahaha
men än så länge har jag klarat mig väldigt bra. Jag tycker det känns så fruktansvärt onödigt att lägga pengarna på sådan skit som det är egentligen, gott som fan är det, men vi har det redan tajt med pengar eftersom Daniel pluggar, så varför lägga pengar på det, bättre att slösa pengarna på god mat, och resturangbesök istället, visst har jag rätt??

Nä vi får se hur länge jag klarar detta påhitt :)
Dags för lite jobb...

Hajsing svajsing

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! det går nog bra med godiset och den "skiten"=) Jag har hållt upp i ca 3 veckor nu och det går fint, suget försvinner efter et tag och även kilona=)Fast påsk är ju en utmaning, tur jag inte ska hem=) Kram

2009-04-08 @ 09:27:05
Postat av: emelie

yes, snart är det bikinidags, laddar för den med, det går åt rätt håll än så länge iallafall=) Ja såg om er resa, så mysigt, ni får det säkert jätte gött och varmt! Nu regnar det inte mer här men det är kallare just nu. Bläää men det går väl över tills imorron, då ska det inhandlas vin=)kram

2009-04-08 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0