sista dagen...


Ja då var det sista dagen på mitt lilla lov jag haft.
Men jag har haft en sådan underbar påsk måste jag säga.
Igår blev det annelundsparken, ett härligt och glatt gäng. Vi grillade, drack öl, vin och tjöta tills solen gick ner.
 När solen var borta blev det så jäkla kallt så vi traskade oss vi vidare till Emma och Banans lya där kvällens festligheter fortsatte :)
Även denna dagen och kvällen var mycket trevlig i goda vänners sällskap.

Idag är det då sista dagen på lovet, och i morgon måste jag jobba igen..fyyyyy fan säger jag. Har verkligen fått mersmak av att vara ledig. Jag tror jag skulle trivas att vara hemmafru faktiskt. Men jag blir rastlös fort, så en lyxhustru som får resa och shoppa hela tiden, det vore nått kanske?? haha

Idag vet jag inte vad om händer, Daniel är Bakis, men jag klarar mig rätt så bra måste jag säga. Vet inte om det blir lika varmt ute idag som i går, i så fall blir det nog en dag ute i solen....njuta rikitgt ordentligt.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0