veckan...

Ja snart har halva veckan gått..gött...

Igår var jag och jobbade som vanligt, sedan tog jag och Daniel en lång promenad på kvällen..rikitgt skönt...

Idag Tisdag har jag kört spinning på morgonen, jobbat på som vanligt och sedan tränat små tjejerna. Snacka om att jag är svin trött :( uscha..Nu skall jag bara ligga i soffan och kolla på tv :=)

Onsdag- Moegon träning (body pump) jobba som vanligt, hem och läsa, lång kvälls promenix i solen

Torsdag- Morgon träning (spinning) Jobba, drill träning på kvällen, hem och läsa

Fredag- Jobba, sedan hem och läsa, sedan åka till skåne på drill tävling

Lördag- Vara i skåne hela dagen, kommer hem på kvällen igen *Min far fyller 60*

Söndag- Vara ute i solen heeeeela dagen, lång promenad och eventuellt spinning på kvällen

Ja min vecka i stooooora drag


Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0