Helgen som var

Ja jag känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera.

I fredags spelade Daniel match så jag ägnade tiden i ishallen, det är kul att se när han spelar, för han är väldigt duktig :)
I lördags var jag ute i fristad på förmiddagen, hjälpte Cissi med lite musik och papper inför helgens kommande tävling. Det gick väldigt smidigt eftersom vi var två på saken, och dessutom hade hon gjort hemma gjorda semlor som var underbart goda..mumms :)
På kvällen var det ett gäng som kom hem till mig och Daniel, lite fest på det och sedan blev det haryys vi till slut hamnade på. Jag hade skit kul både innan och på krogen. Lite för många singa öl blev dte nog, men man lever faktikst bara en gång.
I söndags var jag bakis och på eftermiddagen hängde jag i boråshallen och kollade på när tjejerna drilltränade inför lördag...det kommer gå så bra tror jag :)

Det var min helg i korta drag!

tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0