mitten av veckan

Nu har ialla fall halva veckan gått, känns skönt faktikst. Nu känns inte helgen så jäkla långt bort.
stter på jobbet och väntar tills klockan skall slå halv 5. Har fått med mig daniels, lillebrors flcikvän på träning idag. Så klockan 5 skall vi köra step/styrka, skall bli riktigt gött.

Annars händer det inte så himla mycket dag. Skall hem och slöa rejält efter träningen har jag bestämt mig!

Nä snart dags att klä på sig för att gå till gymmet. Det är verkligen svinigt kallt ute. i morse när jag gick till jobbet trodde jag att mina kinder frös ihjäl..sjukt kallt.....
men det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder, eller hur är det!!!

ha en bra kväll....

Tjo Fräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0