överlevde..

Jag överlevde faktikst träningen, men det var ju precis. Fy fan vilket jobbigt pass, värsta som hänt på mycket länge. Det var så mycket koncentration på benen, bara knäböj, utfall, gummibands övningar. Och jag som aldrig vart på det passet innan visste inte vad man använde gummibanden till. Så jag gick och tog en ett utan att tänka på färg eller nått.
Efter en stund ropade hon att vi såg starka ut, speciellt dom som hade det gröna gummibandet, jag tittade ner och, japp jag hade den gröna färgen..hahaha
Antagligen var den öglan lite mindre så det blev jobbigare..jaja nu får jag fina lår och rumpa till sommaren ialla fall :)

När jag kom hem var jag halv dö, vi la oss isoffan och slumrade till..riktigt gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0