Torsdags kväll

Helt slut efter ett tränings pass på gymmet med Camilla. riktigt gött iof. Jag tycker det är så skönt att träna hyfsat tidigt, duscha och ta på sig myskläder. Gotta ner sig i soffan coh äta något rikitgt gött. Det är härligt det!

Snart är det helg, vad skall man då hitta på.

I morgon fredag slutar jag tidigt, gött. skall hem och tvätta och gå en lång promme om det är fint väder ute! På kvällen skall jag hem till Camilla, kolla på let´s dance och dricka vin :)

På lördag är det alla hjärtans dag, och jag har en rikrigt mysig lördag planerad...mer om den senare :)

ha nu en rikitgt bra torsdags kväll...det skall vi ha

Simma lugnt....Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0