Underbara helg

Jag har haft en jätte härlig helg. I lördags var dte alla hjärtans dag, inget jag brukar fira för jag tycker man kan ha alla hjärtans dag lite när som hellst. Men jag vaknad eoch fick ett litet paket av älsklingen. Jag fick en berlock i form av ett hjärta till mitt pandora armband, blev jätte glad.

På förmiddagen åkte vi ut till sjömarken för att åka skridskor. helt underbart. Vi hade picknik i solen mitt på sjön, helt underbart.
     

Tror det bor en liten isprinsessa inom mig :) hahaha

Även amatör fotografen inom mig kom fram denna underbara dag.


Nä nu skall jag duscha sedan titta på tv......

God natt.....Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! Jag kommer hem den 26de fabruari till den 2 mars tror jag det blir. Kan kanske ta en fika på fredagen efter ditt jobb? Pappa fyller år så vi ska fira honom på kvällen men på dagen är jag nog ledig=)

Kram

2009-02-18 @ 15:15:11
URL: http://sagalisa.blogg.se/
Postat av: emelie

Jo men det är väl möjligt med en utgång på lördagen=) Planerna annars är en picknick med min mor och långa promenader!! Kram

2009-02-18 @ 16:11:58
URL: http://sagalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0