Uppdatering...

Ja dte var ju ett tag sedan man skrev här...
vad har hänt sen sist?? nja inte så mycket. Vart rikitgt sjuk.....

Började i torsdags natt med att jag mådde as illa och fick gå upp och spy några gånger under natten. Fredag dag var jag helt utmattad med kände mig ändå lite bättre faktikst. PÅ lördag kväll fick jag sådana magkramper att jag trodde jag skulle dö. Hela natten svettades jag, grät som ett litet barn och kännde mig så dålig. Aldrig vart med om den magsmärtan innan i hela mitt liv. På söndag mådde jag inte så bra, helt färdig efter natten. På söndag blev det lika illa. Jag fick kramper, var på toa fram och tillbaka. Hela söndag natten var lika illa den, grät av smärta, knaprade alevdon för att dämpa smärtan, funkade faktikst och till slut på morgonen kunde jag sova. Hade då hållt Daniel vaken så han orkade inte gå till skolan och jag var hemma även i måndags.  På måndag morgon ringde jag sjukvårdsupplysningen och frågade vad jag skulle göra. Jag hade inte ätit rikitgt sedan torsdags kväll och haft ont i magen sedan i lördags. Hon gav mig rådet att inte äta något utan bara dricka vatten med socker och salt i. På måndag kväll, även denna dagen var fylld av smärta från min mage så jag blev jäkligt orolig faktikst. ringde sjukvårdsupplysningen ännu en gång. Hon sa åt mig att INTE äta alvedon, vilket jag gjort sedan torsdags natt :(, hon sa att om jag får lika ont i natt så om jag klarar det åka till vårdcentralen på morgonen, annars får jag åka till akuten så dom frå ta prover på mig. Jag hade ont hela måndags kvällen. Daniel åkte och hämtade en vete kudde som jag kunden värma och ha på min mage. Det började göra ont i början av natten, sedan slöppte det, tack och lov. Och i dag har jag inte haft ont. Har kunnat vila hela dagen, kunnat äta rikitgt med mat, äntligen....så jag slapp gå till vårdcentralen, gör inte jag i första taget precis. Så i morgon skall jag till jobbet, klättrar snart på väggarna här hemma för jag blir så uttråkad. Men men vad skall man göra när man mår riktigt dåligt.

Ja det är vad som har hänt i mitt liv dom senaste dagarna...jippi yey

Hoppas ni haft det bättre..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej men uscha vad jobbigt.. låter som någon riktig allvarlig släng av vinterkräksjukan.. konstigt att den höll i sig så länge dock! Hoppas att du känner dig bättre. Säg till Daniel att han ska ta hand om dig ordentligt! kram

2009-02-10 @ 21:42:43
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej men uscha vad jobbigt.. låter som någon riktig allvarlig släng av vinterkräksjukan.. konstigt att den höll i sig så länge dock! Hoppas att du känner dig bättre. Säg till Daniel att han ska ta hand om dig ordentligt! kram

2009-02-10 @ 21:43:07
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tror att det blir lugnt för min del. Ska ut till mina föräldrar på fredag kväll.. Tito och Helena skulle ha fest då också men hoppar nog det, vet inte hur sena vi blir. Lördagen tänker jag tillbringa i sann alla hjärtans dag-anda.. vet dock inte om co tänker i samma banor så vet inte riktigt hur det blir.. kram

2009-02-11 @ 17:14:13
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0