F R E D A G

Tjohoooo äntligen fredag....som jag längtat :)

Denna helgen är upptaget med mycket smått och gott.
Idag skall vi måla klart i hallenhemma. Vi håller på att göra iordning i hallen och skall fortsätta senare i sovrummet.  Vi började måla igår med vit färg. Skall måla dom sista gångerna idag. Blir nog riktigt bra tror jag!
Ikväll så spelar Daniel match som jag skall gå coh kolla på. se så att han sköter sig på isen.

I morgon förmiddag skall jag hjälpa Cissi med diverse saker inför tävligen som äger rum nästa helg. (kom och titta vet jag, i Boråshallen) Därefter skall jag hem och göra iordning i hallen, sätta upp saker på väggarna m.m, det rolgaste helt enkelt.
På lördag kväll skall det bli lite alkohol förtärning tänkte jag mig, får se lite vad som händer men kul skall det bli.
Söndag skall jag vara bakis och sedan på eftermiddag/kvällen är det genrep i Borås hallen, skal bli najs.

Japps min helg i stora drag....fullt upp från fredag eftermiddag till söndag kväll...härligt!

ha en bra fredag boys and girls.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0