första dagen..

Kom hem i natt till kalla sverige. Trodde faktikst inte att dte skulle vara så jäkla kallt asså, men gud, trodde jag skulle frysa ihjaäl....haha

saknar värmen så det skriker om det...

Idag har vi haft fullt upp verkligen, vart i sjömarken och ätit, mamma fyllt år så vi var sedan i Fristad och fikade, sedan var vi hos brosarn, och hemma kom mina underbara vänner för att hälsa mig välkommen hem, så det har avrt fullspäckat ända sedan vi kom hem. lägger upp lite bilder om några dagar...

Nu skall jag snart gå och läga mig. Tillbaka till trista vardagen i morgon med jobb och allt.
Lite nervös, undra om det har hänt något på jobbet, var ändå 1 månad sedan jag var där...spännande...haha

HA en fortsatt trevlig söndag kväll...

kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen hem!!

2009-01-19 @ 15:05:34
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0