Gott nytt ar

hej svejs dar hemma....

da ar vi inne i 2009 da, hoppas att ni hade det skoj dar hemma. Sjalva hade vi det rikitgt bra. Vi firede med ett annat par fran losangelse sa vi hade det rikitgt skoj. blev rikitgt fulla sa i dag mar vi INTE alls bra....

I morgon skall vi aka vidare till Koh samui, och hoppas att det blir lika bra som vi haft det har.
internet ar sa jakla drygt har sa det tar as lagt tid att ladda upp bilder, sa vi skiter i det nu sa langa, far se senare kanske.

Annars ar allt riktigt bra. fast det har tyvarr regnat nu i 2 dagar, men vad gor det. jag ar ju inte hemma ialla fall. men i morgon skall solen komma tillbax sa da skall det solas pa stranden med en stor kall ol .

har om dagen tog jag en thai massage,  mer an 1 timme holl hon pa for mindre an 50 spann, sa det ar sjukt billigt. Vi koper saker hela tiden men anda sa har man lika mycket pengar kvar kanns det som. Sa man vill ha det. En stor ol for 10 kr, inte alls pojokigt, sa daniel trivs...haha

Na nu skall vi packa i ordning lite for avfard i morgon..

ha det sa bra dar hemma

Kram kram fran mig och Daniel

Kommentarer
Postat av: guldfynd

Heeeej bruuuuden. GOTT NYTT ÅR! Jag kom på precis att du har ju blogg, hade glömt det. Är så nyfiken på hur ni har det... Det låter så jävla härligt. Kul att ni hade ett bra nyårsfirande. Jag kommer fortsätta kolla här för lite uppdatering, men förstår att ni inte sitter vid internet så mycket. Ha det underbart! Va rädda om er! Pussipussipuss

2009-01-02 @ 13:46:54
Postat av: Hanna

Låter inte som ett helt fel nyår.. sola lite åt mig med!! Blir det koh samui nästa? Nåt mer resemål inplanerat? Köss

2009-01-03 @ 00:31:32
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0