Redan söndag

Ja tiden går alldeles för fort, ialla fall på helgerna. Igår hade vi det väldigt lugnt och skönt. Först tittade jag på film på morgonen, perfekt att starta dagen på. Sedan åkte vi till knalleland, daniel skulle kolla på en ny mobil och jag var tvungen att handla en ny mascara.

Jag hittade även en skit snygg väska och ett par stövlar, men köpte faktikst inget av det...känner mig rätt duktig. Men på senaste tiden har jag blivit så snål, vet inte varför. jag har ju råd att köpa men gör det ändå inte. Är väl iof bra, men tråkigt!

Söndag som sagt var. Tog en lång frukost tillsammans. läste tidningen och allt. Härlig start på denna dagen. Idag hade vi tänkt hälsa på Daniel mormor och morfar en stund, sedan åker vi till frufällan och hälsar på  Gallo och Andreas. Var länge sedan jag var där nu, nyfiken på hur det har blivit nu när dom har börjat renovera.
Ikväll har Daniel hemma match som jag tänkte gå och kolla på. Alltidkul att se han spela, blir alltid lika stolt :)

Hopas ni får en bra avslutning på helgen...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0