Så tokigt det kan gå....

Kom precis hem från drill träningen, en mycket bra träning faktikst. För en gång skull känner jag att det kan gå bra för dom :)  Jag har varit så osäker innan men nu känner jag mig mycket lugnare, som tur var!

Jo en rolig sak hände som måste nämnas här, Cissi min underbare vän, hennes bil gick i baklås och alla hennes saker ligger i bilen. Först fick vi åka till systern för att hämta extra nyckeln hem till lägenheten. Väl hemma letade hon överallt men hittade ingen extra bil nyckel. När hon kommer ut igen till mig som står utanför hennes lägenhet har hon två knivar i handen. Jag trodde jag skulle dö av skratt i bilen. Vi åkte till bilen som står parkerad en bit bort och vi försöker bryta oss in i
bagage luckan med två knivar. Det är mörkt ute och det står bilar parkerade överallt med folk både i och utanför som tror vi är två inbrottstjuvar. Jag var så jävla kissenödig under denna härliga händelseförloppet så det blev ju inte bättre när man höll på att dö av skratt när hon stod med två knivar och skulle komma in. herregud vilken syn, tur att jag filmade allt på mobilen :)
Ett alternativt lås till dig Cissi :) (hahahahahahahah)

Till slut fick vi ge upp, hon får helt enkelt leta upp extra nyckeln, eller ringa efter hjälp i morgon.
Tycker faktikst väldigt synd om henne. Inget kul.....

Nu skall jag ducha, borsta gaddarna och sedan hoppa i säng....LÄNGTAR..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha... sjukt kul... jobbigt för henne dock.. men ändå.. ibland måste man få skratta åt eländet! Vi ses på fredag! Hockey hockey!

2009-01-27 @ 22:49:44
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0