Tjohej

Vi har nu lamnat hetsiga koh samui och ar verklien pa paradis on nu. Vi bor sa jakla bra sa det finns inte. Vi bor i en bungalow jatte hogt uppe i skogen med utsikt over havet. helt underbart. nar vi vaknar varje morgon ser vi havet och solen. Igar kvall nar vi skulle lagga oss hade vi en stor jakla odla i taket...haha jag sov inte pa hela natten for jag horde massa djur omkrig mig.
stranden ar underbar och vattnet desamma. idag har vi snorklat hela dagen. Racker att ga 3 meter ut sa finns det korallrev med fargglada fiskar. Vi lever verkligen i paradiset nu. Vadret ar oxo underbart. det finns inget internet elelr affar dar vi bor sa vi tog taxi in nu for att handla lite saker for kommande dagar. Det ar ju en dykar hotell vi kommit till. sa det ar perfekt mycket folk.

Vi hade ju en liten utflykt pa koh saui, dar guiden hoppade av efter tva stopp for att fa in mer passagerare. hahahaha, tur att den var jakligt billigt. Det enda roliga vi gjorde under den trippen vara tt klattra as hogt upp for att fa bada i ett vattenfall. Efter den dagen var jag ratt slut. Helt sjuk sluttning, men dte var rikitgt kul.

Vi vet inte hur langa vi kommer stanna har pa koh tao, Ett tag for detta ar lugn och skont. den 9 skall vi ut med bat runt hela on for att snorkla och aka till en annan o lite langre bort. skall bli kuligt.

Hoppa att allt ar bra dar hemma....

kram fran Mig och Daniel

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Kul att få lite uppdatering.

Och vad skönt ni har det, vi är grymt avis!

Nu har det snöat här så vi har åkt pulka idag :D

Ha det gott.

Annika o co.

2009-01-07 @ 15:07:18
URL: http://monstermamman.wordpress.com/
Postat av: johanna

åh herregud va underbart det låter. va kul att höra att ni har det så härligt! tjoho. kramkramkram

2009-01-07 @ 22:13:42
Postat av: Anna

Hej bruden!

Fy vad lyxigt ni har det.

Men det förtjänar du när du jobbat hela sommaren.

Här hemma är det som vanligt, fast kommit lite snö nu oxå och jag har åkt på vinterförkyldningen som vanligt :) Sola och drick en massa åt mig med så ses vi när du kommer hem. Hälsa Daniel!

Ps. maja mfl hälsar!

Kram Anna

2009-01-08 @ 07:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0