Uppdatering Thailandet

Halla erverybody..

Livet pa koh samui ar bara bra. Lite for mycket spanien kansla over det hela. Mycket turister, manga bilar och for manga forsaljare som skall tjata pa en. Det jag inte gillar med denna on ar att det springer sa manga smala ledsna hundar overallt sa jag mar lite daligt over att se dom. Men igar och i dag nar vi at stoppade jag undan mat i en servett och stoppade i min ficka for att sedan ge till nagra huda. Dom blev over lycklga, och jag med.

I tva dagar har solen vart framme sa vi har passat pa att sola. Nu borjar en bruna fargen komma fam lite ialla fall :)

Igar shoppade vi, jag har  kopt, ett par byxor, adidas troja(som jag velat ha sa langae hemma, men vart for dyrt) :).
3 armand, en fotlank. Det ar sjukt billigt och valdigt latt att pruta.

Den 6 januari aker vi vidare till koh tao, och hoppas pa en lite mer lugare o. Koh phangan var underbart lugnt och skont, inte jobbiga forsaljare och lite turister. Dar skall vi snorkla,sola och bada. ta det lugnt efter all hets pa koh samui.

I morgon skall vi pa o vandring, hoppas att det blir lite kul.


Lite bilder, inte sa roliga men, men..hahahaha

  

ha det s bra hemma...pussoch kram fran Mig och Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0