freeedag

Mycket snö det kom inatt, inget kul alls, men det ser lovande ut, det töar bort redan..:=) Men iof så skall det regna hela helgen, men det är bättre en snön för dte är jag sjuuukt trött på.

Fredag då igen..härligt härligt..sjukt mycket att göra denna helgen.

Idag- skall klippa mig, vet ej hur ännu, funderar på en hell ugg kanske...hmm tål att tänkas på..skall även handla färdigt inför maskeraden som äger rum i morgon, present m.m Ikväll har vi träning med drilltjejerna. Kommer hem runt 9 tiden då som först får jag slappa och njuta av *redag :=)

Lördag- Kalas på förmiddagen, sy klart dräkten till maskeraden, på kvällen blir det party :=) skall bli rikitgt skoj faktikst

Söndag- Antagligen har jag magsjuka *hihi* sedan blir det barnkalas för lilla Amy...Bra bakfylle mat, med tårta och kakor..mumma

Som sagt, jag har verkligen fullt upp hela helgen....But i like it :=)

Ha en trevlig fredag

tjohoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0