Helgen som var

Ja det var en helt underbar dag.
Fredagen var jag å tränade, gick på stan, fika med en god vän, shoppade hej vilt en helt underbar fredag i härlig vårsol :)
I lördags var vi uppe ganska så tidigt, vi åkte till knalleland, ahoppade ännu mer, åkte och hälsade på Gallo och Blackie. På kvällen var det fest hemma hos Hanna och Co, mycket trevligt måste jag säga. Vi stod i kö till krogen, men jag droppade av ganska så snabbt för dte gick aldrig frammåt heller. Däckade hemma i soffan :)

I söndags var det upp och fixa lite hemma, åkte och drillade i 1½ timme på eftermiddagen och på kvällen kom min familj och Daniels familj hem och grattade mig. Nu är man 26 och jag kunnde nästan se dom gråa håren träda fram :=) haha
Fick massa härliga presenter och en bra bok av Daniel, hemlige kocken heter den, en kille som granskar livsmedelindustrin, vad är det egentligen vi äter. Skit intressant.

Idag kom mina underbara vänner hit på fika och jag fick en jätte fin berlock till mitt pandora armband :) blev jätte glad. Tack ;)

Så nu var denna födelsedagen över, väntar jag inte på nästa för då är jag yttligare ett steg mot dom gråa håren...uscha mig!

Nu skall jag faktikst gå och lägga mig och läsa..

Simma lugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0