jaaaaaaaaaaaa

Freeeeeeeeeeeedag, äntligen. Denna veckan har varit en heltevets vecka. Uscha...Allt har bara gått åt skogen, fattas bara att denna dagen skall gå i liknande spår.....

I kväll skall vi nog på bio, jag är lite sugen och jag fick biljetter i födelsedags present så dte passar utmärkt. Får se om dte går några bra filmer.
I morgon skall jag till badhuset med mina kompanjoner. Skall bli skoj..hahaha Bubbla och simma och ha dte gött. Efter det blir det en god lunch på stan. En liten lyx morgon/förmiddag :=)
På kvällen är dte inflyttnings fest hos en jobba kompis, härligt...Jag är laddad till 1000.....
Kan nog bli jäkligt kul...

För ett tag sedan blev jag och Daniel bjudna på fest i slutet av mars, och vi tror att vi skall gå. Men nu till problemet, det är tema kändisar och jag har INGEN aning om vad man skall vara för kändis..... Skall man satsa på lite komik? seriöst...åå det tål att täkas på...någon idé??

Nä dags att återgå till jobbet...:=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0