måndag, tisdag och onsdag

Måndags
Ja jag var mest trött på jobbet efter helgens bravader som svettig dansdrottning. Gjorde inte så mycket på kvällen heller, tog det lugnt, åt lite glass och chillade.

Tisdags
Igår var jag på möte ute i fristad, fikade med tränarna och filade lite på hur höst terminen inom Frista drill kommer vara. Sedan åkte jag ut till Cissi i Borgstena, skrev lite dommarpapper och sorterade music inför helgen.
Sedan åkte jag hem, myskläderna åkte på och jag kollade igenom mina betyg och skrev personligt brev.

idag
Jobbat som vanligt, klockan går så segt varje dag..uscha. men solen lyser idag och det är nästan som vår ute så idag är jag rikitgt piss och glad. Skulle åka och träna med en jobbarkompis men vi hoppade det. istället skall jag plcoka lite här hemma, sortera mina betygs papper, och lite annat smått och gott. Skall nog åka ut till sjömarken och hälsa på Daniels päron, skall lämna en sak jag köpt till henne.
Annars blir dte en lugn hemma kväll....:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0