maskerad

Igår skulle ja sy min maskeraddräkt som jag skall ha på mig på lördag. Jag vet ialla fall vad jag INTE skall pyssla med i framtiden. Men jag hade sjukt roligt när jag sydde detta spektakelt.

Var lite smått förvirrad när jag skulle mäta och hålla på.Jag mätte mitt huvud och mitt bröst mått. På något vänster blandade jag ihop dessa mått, så helt plötsligt fick jag världens största huvud och jätte små bröst. Det såg lite komiskt ut faktikst. Daniels mamma tyckte klänningen så väldigt liten ut, medan jag sa att jag har mätt och allt stämmer. Hahahaha jo tack, kanske min drömmått över brösten..passa gjorde den inte ialla fall....Men efter några timmars arbete framför symaskinen så blev det plötsligt en klänning av det hela. Sjukt stolt...
Fast jag hoppas ändåp att det skall vara dämpad belysning och fulla människor som dom inte ser klänningen så noga :=) hahaha

Äh vad är en bal på slottet....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad är det för klänning som kräver att man mäter huvvet! haha, ska bli mkt spännande! Ses snart!

2009-03-28 @ 15:35:03
URL: http://enenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0