Shit happens

Igår när jag kom hem från träningen så sa Daniel att jag hade fått post. Från unionen och Apollo. Vi brukar få reklam från diverse resebolag eftersom man rest några gånger, så det är inte konstigt.
Så när jag kom ut i köket så försökte jag hålla mig så bra det gick, för jag ville ju inte förstöra överraskningen. men han tittade så konstigt på mig och på apollo brevet så jag brast ut i ett stort skratt.
I det ögonblicket förstörde jag hela min födelsedags present till honom :=(
Sååååå  typiskt mig att inte kunna hålla mig...haha

Vi skall åka på en vecka charter till en ö som heter Thassos som ligger i grekland.
Den 10 juni far vi :=)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tråkigt med överraskningsmomentet men gud vad kul med en liten resa!! kram

2009-03-13 @ 10:34:53
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0