Sjukt rolig lördag

Ibadhuset var det as gött, var med på vattengympa med alla tanter och gravida, tävlade i vattenrutchbanan, bubblade, solade, och simmade lite lite..men det var rikitgt skönt måste jag säga.
Efter badet var vi sjukt hungriga så vi begav oss till den grekiska tavernan. Underbar mat och ölen smakade rikitgt gött. Efter två öl var jag lite påverkad, sjukt eller hur? Men vart i badhuset hela dagen, gått upp hyfsat tidigt, inte så konstigt tycker jag inte.
Jag ranglade mig hemmåt, bytte om för att sedan dra mig till sjöbo för inflttningsfest med jobbet..typ.
Herrgud...hahaha
Alla nya jag jobbar med som aldrig har festat ihop med mig innan trodde nog att jag gick på droger eller nått. Jag studsade runt, tjoade och tjimmade, sjöng singstar så det skrek om det, dansade som en rocker och gled på golvet.....så höll jag på i säkert 3 timmar...hahaha Men jag hade så kul, helt underbart lyckad fest.
På morgon vaknade jag med stora blåmärken på knät, lite hes i halsen, huvudverk men med ett stort leende på läpparna. Det var länge sedan jag hade så sjukt skoj.
På måndag morgon fick jag hör att jag är drottning på dansgolvet :=) Livet är underbart ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0