ledighetens slut :(

DEt var väldans vad fort denna långledighet tog slut, fy fan säger jag :(
Men men om man ser det positiva i det så är det inte alls långt kvar tills jag och Daniel åker till grekland, det är något rikitgt positivt :=)

Igår lördag var jag i sjömarken och solade hela dagen. Daniel jobbade så jag passade på att ta det lugn i solen, det är ju inte Daniels favorit sysselgöra direkt. När han jobbat klart öppnade han första ölen och i sin ensamhet började han även shorta lakrits vodka klockan 15.00 :=) ÄH är det lördag så är det.
På kvällen åkte vi ut till Camilla och Andreas och grillade. Även Albin, Johanna och Cissi var med.Vi grillade , spelade kubb med 3 stycken fylla grabbar, allt avslutades framför singstar och the rockband.....Tjejerna vann så klart!

Klockan 3 på natten var grabbarna nästan däckade så vi åkte hem.

Idag mår gubben riktigt bra fast den härliga blandningen av öl, vodka, wisky..

Nu skall vi till kanlleland och handla present...

Mina brors barn fyller 7 resp 9 år...tårta :) weeeeeeeeeeee

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0