trött...



                                                                           
                                                                               Är verkligen trött i hela min kropp.

I morse spinnade jag innan jobbet och efter den träningen dog jag...nästan ialla fall.. Så nu har jag en sådan träningsvärk att jag knappt kommer upp om jag sitter ner. La på ganska tungt igår på Body pumpen :=) ähh det skall väl ge resultat.... jag överlever.

Efter jobbet daig har jag tränat yttligare en gång, fast med barnen då...lika jobbigt det iof.... Så nu skall jag strax dö i sängen, har köpt en tidning som jag skall mys ame di sängen ....

I morgon är det sista arbetsdagen innan långledigt...underbart säger jag..
Innan jobbet skall jag träna body pump, sedan blir det studiebesök hos Fristads/Hejco...kul

Nä dags att göra iordning för i morgon..

Hoppas ni får en fin kväll..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Såg du ringde igår, lilla jag är så slarvig med att ha med mobilen med mig...men jag är också helt pank o kan inte ringa tillbaka=( Livet suger just nu=) Kanske kan träffas över msn ikväll eller snart? Kram

2009-05-20 @ 12:41:30
URL: http://sagalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0