Äntligen Fredag

Freeeeeeeeedag.
Första fredagen som jag och min vän Cissi inte ringde varandra på morgonen. Annars har vi en tedens att göra det :) och skrika Fredag i öronen på varandra...ååå härligt.

I dag har jag jobbat på som vanligt, nu är det mer att göra på jobbet, på ett sätt är det bra eftersom då går dagarna mycket fortare. Ikväll skall vi hem till en vän och få revanch i singstar. Jag skall vinna, eller jag måste det känner jag., Förra gången förslorade vi så stort..haha onykter iof...men ändå..

Förra gången var Temat 80 nu är temat valfritt :) och eftersom dom kallar oss pansionärer så varför inte klä ut sig som en..haha mycket rikitgt, jag vet inte riktigt vad jag skall ha på mig, men nylonstrumper är prioritet :)
Blommig klänning vore skoj med..skall rota fram något kul.

Nä min kille ropar om att få ha datorn så det är bäst att flytta på sig känner jag.

ha en underbar fredag, så hörs vi

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0