En öl på stan

Fredag kväll, äntligen, skulle jag säga i vanliga fall.men skall upp och jobba klockan 7 i morgonbitti, så för mig spelar det ingen roll...men jobbar bara till1 så d är lugnt. Men det är ändå skönt med fredag..hihi

Vart hos frissan idag och staylat om mig lite, inte klippt så mycket men fägat det ljusare. Blev rikitgt nöjd faktikst. Så skönt när man kommer där ifrån med ett stort leende. Inte alltid man gjort det faktikst, oftast, men inte alltid.

I kväll har jag vart nere på brasseriet, suttit på uteserveringen och drucken någon öl me Johanna. Mycket trevligt måste jag säga. Inte ofta man träffas nu för tiden så det är alltid kul att tjöta av sig lite. Gott med öl mé.

I morgon som sagt skall jag jobba, sedan skall jag ut till mor och far, Pappa fyller hela 59 år och det skall firas.

Nä fan siter snart och sover här, dax att lägga sig....

Sov gott då

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0