Måndag

Äntligen hemma fårn jobbet, trodde aldrig jag skulle få komma hem efter att jag gick hemifråni morse :)
Nä men faktikst så gick denna dagen fort, det gör det alltid på Måndagar, fråga mig inte varför. Nu har man lite mer att stå i, så därför går tiden fortare vem vet??

i eftermiddag /kväll händer faktikst inte så mycket för min del, skall plugga lite Matte nu, har prov igen på fredag, sedan skall jag och Daniel ut och gå. Skönt att göra det lite senare ikväll, sover man helt underbart sedan.

Ikväll skall jag iall fall bänka mig framför tv:n för 21-22 kommer 2½ män, helt underbar komediserie som man inte får missa helt enkelt. Sedan kommer 100 höjdare, orkar jag hålla ögonen öppna så kommer jag självklart att kolla in det med .)

Nä matten ropar tyvärr...fy inget som lockar alls faktikst.

H en bra måndagskväll

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0