Singstar

Min hals är lite konstig efter gårdagens sjungande. Vi höll på i flera timmar med detta singstar. Men vann vi då? nej absolut inte. Vi kammade hem lite poäng under omgångarna men inget mer. Hahaha jag får ta och skaffa mig ett för att få öva hemma.

Hur blev då kläderna jag skulle ha på mig. Cissi var klockren, hon var utklädd till en gammal gubbe med skägg, käpp, en rutig hatt m.m...fullträff helt enkelt. Jag och Gallo var gammla tanter :) Jag hade då en rutig kjol med en prickig blus i stoppad i kjolen. Kjolen började mitt på magen. Över det hade jag en väst jag hittade hemma. Men pricken över i:et var ju ändå min puckelrygg, jajamensan hade stoppat i en handduk som puckel. Hur fint som helst.

Det var en mycket trevlig kväll i goda vänners lag helt enkelt. Men vi har inte slutat hopppas på att vi kommer vinna. för så nära som vi var igår, har vi aldrig vart 1-13 :) hahahaha

Nä nu skall jag njuta av denna härliga lördag.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0