Sköna söndag

japp som det låter, en underbart skön söndag.

Äntligen sovmorgon, var ett tag sedan jag fick vakna utav mig själv och ingen väckarklocka, så det var riktigt skönt.
Är inte piggare för det men....

Jag har inget gjort något jobbigt alls idag :)

Åkte och handlade på nya Ica maxi. Fy fasiken vad fok, skulle ju inte åkt dit på flera månader, men jag tror ju inte att folket kommer minska faktikst, nepp nu kommer folk alltid handla dä Så mycket billigare vet jag inte om det varvisst lite nyöppnings rabbaterade saker fanns väl. Jag tycker inte affären var något speciellt, men det är klart att det är skönt  att  få en affär som är lika billig som city + att det finns lite annat smått och gott att titta på där inne.

Efter det lagade vi söndags maten, åt den och slängde oss ner i soffan och glode på film. Over her dead body hette den. En romatisk kommedi skulle d vara...hel ok att slöa ögonen på.

I morgon är det  måndag igen. skall upp och träna klockan halv 6 så det gäller att lägga sig i tid. Som tur va så jobbar man bara i 3 dagar denna veckan..underbart.

Nä för fan, nu skall jag och Danneboy titta på ett avsnitt av supernatural..underbart bra serie att glotta på. se efter själv.

Ha d fint.
Bye/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0