Valborg

vanlig onsdag egentligen, bara att vi har ledigt nu :) wiiiii så jäkla skönt.
Kom hem från jobbet för en stund sedan, satte mig direkt och målade naglarna, glömde det igår så jag passade på nu när jag hade en lucka över :)




Halv 7 går jag och Gallo ner till gymmet och skall köra ett pass body combat, sedan efter det gör vi i ordning oss. Eftersom det är valborg idag och är ledig i morgon så bestämde vi oss för att dricka någon öl någonstans. Så vi skall möta upp Cissi och Elin efter träningen. Skall bli riktigt najs. Skall inte dricka mycket, men en öl eller två slinker alltid ner :)

Trodde det skulle vara sol ute hela dagen, men den har har kikat fram några enstaka gånger :( men men bara det är uppehåll så är det ok.


Nä nu skall jag äta en macka, och sedan ta på min tränings kläderna.

ses kanske på stan...vem vet!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0