Glömde berätta

Fasiken jag glömde berätta det roligaste.

För ett tag sedan, ja kanske 1 månad sedan så gjorde jag och en jobbarkompis så att vi mätte
Rumpa
Lår
Armar
Byst
mage
hals
Bara för skoj skull se om det hade hänt något efter några veckor, Ok gissa om det hade :) wiiiii

Rumpan hade minskat med 1 cm
Mage hade minskad med 3 cm
Gissa om jag vart glad idag på morgonen :)
Bysten hade minskat med 1 cm,

Och när jag kom hem nu idag, skulle ta på mig mina jätte tajta svarta byxor, som jag nästan köpte för små bara för att jag ville ha dom, satt inte ens åt i midjan...Jag är överlycklig idag :)


image23Vet hur han känner sig :) Hahahahaha

Mitt mål är ju att tappa 20 kilo, men man får ta en dag i taget :)

Keep on going.

LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0