Snart helg

Ja nu är dte inte långt kvar innan helgen :P
Tycker dte är så skönt med helger. Denna veckan tycker jag har gått så jäkla sakta och segt... men nu är dte nart fredag..

Ringer Cissi i morgon och skriker FREEEDDAG då vet man..hahaha

I morgon eftermiddag åker jag till Helsingborg. Det är skånedrill som äger rum denna helgen. Så jag och Johanna skall vara med som Bisittare. Vi får sova på hotell, skall bli helt underbart. Har ju ännu inte fått sova en hel natt pga Molly, så det skall bli sönt med en natt av tystnad :D
Jag längtar mest till Morgonen där man får underbart uppdukad hotellfrukost, finns inget bättre på morgonen..mumma skall d bli :)

Fan har inte så mycket att besrätta, har inte hänt så mö idag. Har tvättat bilen, kan vara värt att nämna eftersom den blev så jäkla snygg :) haha min pärla glänser....

So you think you can dance är på TV:n nu och jag är så jäkla avensjuk på at dom kan dansa så grymmt bra. Är riktigt kul att titta på faktikst. kan jag rekomendera för alla som inte har sett det ännu! SE DET! klockan 20 kanal 5

WOW det är tyst hemma ...hahaha katten har somnat..

Ha en bra torsdagskväll

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0