Tjohej

Nu är det bara 1½ dag kvar sedan har vi lite längre helg än vanligt :)
Jag har verkligen inte orkar sitta här och skriba något, så jag tar uppdateringen nu istället :)

I måndags träffade jag Emelie, hon har kommit hem från växjö så det var kul att äntligen få träffa henne. Satt och fikade och tog igen allt vi missat :D Även om vi väldigt sällan pratar med varandra, känns det helt naturligt och vi har mycket att prata om när vi väl ses, Det är väl så det skall vara mellan två vänner.

I tisdags jobbade jag, jobbade faktikst över lite med...Jätte trött som jag var igår efter jobbet gick jag hem och la mig i soffan, tycker jag var värd det efter en lång dag.

I morse tränade jag med Cissi, fy vad jobbigt det var, men skönt att komma i gång igen efter någon veckas uppehåll. Idag efter jobbet skall jag och daniel gå ut och äta med Emelie och peter. Skall bli väldigt trevligt tycker jag. Kan man med gott samvete ta någon öl efter morgonens träning :)
Vi får ju inte glömma att Sverige-ryssland spelar idag, måste ses!!!!!

Nä dags att börja jobba..... Hoppas dagen går fort..

Ha en underbar Onsdag :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Uppdatera!

2008-07-22 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0