kalmar nästa

Tjo ho

jag har vartit så duktig imorse, vart och tränat redan klockan 8  och sedan solade jag en liten stund med så jag känner mig rikitgt pigg och fräch.

Skall äta lite frukost snart och sedan är det bara att packa för min del. Skall nämligen till Kalmar denna helgen. SM i drill äger rum denna helgen, en tävling jag länge sett i fram emot. Kommer bli så jäkla spännande verkligen, för mycket står på spel. Jag och Johanna kommer med vanligt ordning vara med som bisittare, rikitgt skoj.

image28

På lördag kvälll kommer vi gå ut och äta och bara ha det gött. Jag tycker det är väldigt tråkigt att åka bort från min lilla familj men skönt att komma ifrån Borås lite faktikst.

Nä nu är jag rikitgt hungri, skall äta äggmacka..... mums

H en skön helg

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0