Lyxhotell vid motorvägen !!!!!

Japp äntligen :) trodde aldrig klockan skulle slå 16.00 men det gjorde den :) wiiiiiiiii
Idag skall jag ut till Fristad igen , kolla in min framtida drillgrupp :) igår var jag där och kollade in dom, så söta :) skall bli väldigt kul efter sommaren att ta över, spännande men kul. Känns som om jag börjat vänja mig vid tanken nu! Blir en utmaning.
                                    image55


Alla som läst dagens BT måste ha reagerat på det nya "hotellet" dom vill bygga brevid pinocchio, hahaha ja vad skall man säga! JNu tror ju inte jag att det kommer infalla, men att ens tänka idén om att ha ett stort järvla hotell brevid motorvägen, men hallå eller. Vilka kommer bo där då?  På sommaren kommer det mest barnfamiljer till Borås eftersom djurprken finns här. Inte fan bokar dom in sig på värsta lyxhotellet. Ingen rolig plats heller, antingen får man se motorväg, motorväg eller ja motorväg, kul!

Tyckte "jätten" var kul att dom satte upp eftersom jag tycker det var en rolig idé och den är faktikst lite gullig, men ett stort jäkla hotell, nä den idén har jag svårt att se att den kommer  funka. Visst är det kul att dom satsar på just Borås. men finns det inget roligare och något som vi kan dra nytta av?? jaja tiden får utvisa. Jag har sagt min åsikt ialla fall.


Nä Fristad väntar..




 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Och VAD spelar DIN åsikt för roll???? Moooahahaha

2008-05-20 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0