veckans shopping


Var ju utförsäljning på Sagaform denna helgen, passade på i söndags att köpa morsdags present och sjävklart till mig själv. detta var resultatet :)
image58
pack med små fat, har väldigt dåligt med det hemma. 
Tyckte om dessa, och älskar färgen... 4 st för 50 kr

image59      
Dålig bild, men jag köpte två vita vasar som jag tänkte ha någon snygg blomma i,
1  kostade 35 kr, brukar kosta 255 annars, tycker jag är ett rikitgt bra klipp :)      


Var sedan även i knalleland och fick handlat lite. En parfym och ett nagelförstärkande lack. Behövs när man jobbar på sketet lager.

          image61
Mexx                            TRIND

Kan verkligen rekomendera TRIND till dom med  sköra och väldigt tunna naglar, Skall användas varje dag i två veckor, sedan kan man ta dte 1 gång i veckan. Mina naglar ser 100 gånger bättre ut nu, än innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0