Hallooween

Bus eller godis dagen....trevligt

Idag har vi vart hos mor och far i fristad hela dagen, Daniel har jobbat och jag har spelat Guitar hero hela dagen :) hahaha as kul verkligen.

Nu håller jag på att färga hårbotten, jag hatar när utväxten kommer..uscha, behövdes göra något åt den.

Snart skall vi åka till sjömarken och äta, där efter blir det nog fest hos Banan och Emma...trevligt trevligt..
Kan inte dricka för mycket eftersom jag har 2 timmar dans med Thomas i morgon :) wiii

Ha en bra kväll.....

Bus eller godis????

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej, ha det så trevligt ikväll.

Men du Hallowen var igår haha det är alltid den 31 oktober ;)

Idag är det däremot Alla helgona, vi hörs och syns kramisar

2008-11-01 @ 19:38:27
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0