HELG...

Äntligen helg..ja för vissa kanske, men jag skall jobba i morgon så för mig är det inte helg för än vid 13 tiden i morgon..hihi
Men jag har så fruktansvärt mycket att göra på jobbet, så då valde jag att jobba i morgon + att jag tjänar dubbelt så mycket så det är skit bra! :) hihi bra nu med extra pengar inför julen och allt!

Jobbade faktikst över idag med, brukar ju sluta haöv 2 på fredagar, men inte idag.....men men d gör inte så mycket. Om 4 veckor hr jag semester så det är helt ok faktikst!

Idag händer inte så mycket, Daniel har vart på Ikea med päronen, skall bli kul att se vad han har för kul med sig hem, Jag skall nog ner en sväng till knalleland innan det stänger. Vi skall tvätt idag, visst är det alltid lika kul...eller inte...Men det är gött när det är klart, att bli av med all tvätt....

Lägger mig tidigt eftersom jag skall upp halv 7 i morgon. Sedan på kvällen är dte fest hos Hanna och Co..skall bli mycket trevligt tycker vi.

ha en bra fredags kväll allehop

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh iorgon åker vi AAAAaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!

Underbart, vi ses och hörs om 2 veckor förhoppningsvis bruna och lyckliga

2008-11-28 @ 20:06:38
URL: http://monstermamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0