kallt men mysigt

I morse var det jätte kallt ute, men jag måste faktikst erkänna att det är rätt mysigt ute nu faktikst! Jag gillar annars inte vintern och alla dessa kläder som måste på annars fryser man ihjäl, men i morse tyckte jag det var lite mysigt, för jag fick nästan lite julkännslor :)                                    

Idag gick det ganska så fort på jobbet, jag hoppas hela veckan går så fort faktikst!
Vad händer i veckan då?

Måndag
- ledigt =mys med min lilla familj
Tisdag- Drilla efter jobbet, ett stopp i valvet, stor handla mat
Onsdag- Morgon träning, vaccinations spruta, mys med familjen
Torsdag- Drill, egen träning
Fredag- fredags mys som vanligt :)
Lördag- Jobba?, fest på kvällen
Söndag- Bio med päronen


En ganska så fylld vecka :)

Nu väntar jag på Danile, så skall vi äta lite kvällsmat, sedan blir dte mys i soffan framför Tv:n, me like

ha en bra kväll/ P&K










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0