Slö dag med Bio

                                                                                                                               
Tjo hej, idag är det söndag...redan. Men klart att helgen blir kortare när man jobbar på en av dagarna.
Igår var vi Hos Hanna och Co, väldigt trevligt måst jag säga, tyvärr så blev jag så himla trött och orkade knappt hålla uppe ögonen, och jag tror att de flesta skulle dra sig vidare till stan för att gå ut på krogen, och det har jag ändå ingen lust med. Helt lagom att sitta där och tjöta och dricka och sedan gå hem. Jag är inget stort fan av just krogen så....
Men jag drack min första glögg för i år igår med, riktigt gött :)

Idag är det första advent, skall tändas lite ljus, mysa och ikväll skall vi gå på bio med mina päron.

Hoppas ni får en mycket trevlig advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0