idag!

Morgon träning, nu märks det att konditionen börjar bli bättre för jag orkar mer på passet i morse, skit kul verkligen. Sedan var det jobb åter igen...var faktikst rikitgt pigg idag med.
Efter jobbet åkte jag och Daniel till mamma, han hjälpte dom med taket som skall göras iordning. Jag spelade guitar hero undertiden. Jag är grym :)  

Det har hänt något konstigt med min tå :) den har svullnat upp och jag får skit ont när jag böjer den, vet i fan vad jag har gjort...hmm lurigt..ont som fan när jag skall böja min stackars tå...

jaja nu skall jag gå och lägga mig i sängen och kolla på grey´s anatomy.

Natti natti                                                                                                                



Kommentarer
Postat av: malin

nja kärleken är på paus... och nja en olycka kommer aldrig ensam kan jag ju säga .. lite sjuka släktingar osv...

hur är det med dig gumman??

2008-10-29 @ 23:40:21
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Julia

åh jag vill börja träna! Gymkort+Julia= SOON ;D

2008-10-29 @ 23:45:33
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0