Soliga fredag

Nu är det fredag och solen lyyyyser :=) Riktigt glad...Helgen börjar om eaxt 1 timma och 10 min
Denna helgen har jag inga planer alls, och det känns helt underbart...Det var länge sedan jag inte hade några planer...så njuta av solen är vad jag skall göra :)

Jag måste faktikst berömma mig själv denna veckan...har tränat både tis, ons, och torsdag, morgon träning. Hur gött som helst.
jag skall banne mig fortsätta med dom tre träningsdagarna och tillfällerna. Det tråkiga är att jag har verkligen INGEN att träna emd, alla bara bangar hela tiden, endel har slutat...Det är jätte tråkigt.
Men va fan, jag har bestämt mig nu för att skita i alla andra och köra mitt egna rejs...

När jag kommer hem skall jag och min man ut i det fina vädret..längtar redan..hihihi

Ha en härlig fredag, det skall jag haaaaaaaaaaaaaaa

sola lugnt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjo.. jo men det kan du göra.. tror att det kostar mellan 50-70 typ, kan fråga nästa gång jag är där.. Helgen ja.. i morgon ska jag på en grej på kåren men ikväll blir det att ta igen sig efter en hård vecka.. Ha en mysig helg.. kram

2009-04-17 @ 20:12:36
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: emelie

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj! emelie är fullllllllllllllll och njuter av sommaren=) visst är det fint när solen luýser o himlen är blåååååååååååååååååååååååååååååååååååå.kram

2009-04-17 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0