nybörjare

Igår var jag på den första utav många dansträningar. Tänkte jag skulle börja i det med, och var där och provade på igår. Alla är ju nybörjare någongång, och så även jag :)
Nä men jag tyckte jag gjorde rikitgt bra ifrån mig faktikst, rikitgt nöjd med mig själv. Så nu blir det dans varje tisdag.
Efter dansträningen hade jag småtjejerna i drill, och efter att sprungit runt, hoppat som en tok och gapat som en stucken gris var jag riktigt trött.
Svetten rann på mig när vi stretchade, och jag fick en och annan konstig blick från små tjejerna som undrade varför det rann svett i pannan på mig! Då kännd ejag att det är dags att ta min kontidtion till en annan nivå...dags att börja träna på allvar!

Även om jag var svin trött när jag kom, så kunde jag inte sova. jag och daniel kröp i säng redan klockan 20.00 för vi orkade inte vara uppe längre. Men somnade inte för än vi 2 på natten. Hela denna veckan har varit sådan. Så på fredag skall jag sova ut när jag har min lediga dag :) Tjohoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0