lite bakis ??

Ja det var inte meningen, men efter en flaska vin, två yttligare glas vin, i stark öl så är det inte så konstigt att min huvud känns tungt idag...Men vad gör det
Hade väldigt trevligt igår. Jag lagade mat till Cissi och Daniel, det var mysigt. Sedan kom Johanna och jojna oss. Det blev mycket snack för det var ett tag sedan vi sågs, vindrickande, och sedan pallade vi oss ner till stan för att kika in balen. Vi kände några små töser som skulle gå, jätte fina var dom. Uscha längtade verkligen inte tilbaka till våran bal...Dödens trist asså.....

Sedan gick vi upp till oss igen och fortsätte dricka vin och tjöta ända in på natten :=)
Härlig dag min mina underbara vänner....

Idag lördag vet jag inte vad som händer. Daniel är i sjömarken oc jobbar, så jag funderar på om jag skall gå ner till stan och köpa present till mina brors barn. Det är kalas i morgon så det kan vara på sin plats kanske.....

Jaja det återstår och se vad denna dagen tar vägen....

Ha en bra dag

Simma lugnt..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0