Shopping, sommardäck och knasiga artiklar.

Nu har äntligen min gulpärla fått på sig sommardäcken. Känns skönt att få bya, då vet man att snart kommer värmen :) Min far och Daniel fick byte, medan jag satt på en stol i solen. Vill inte skada mina naglar..haha

Jobbar idag som vanligt, idag var dte riktigt tungt, så trött. Jobbade faktikst bara till 12, sedan fick det vara nog.

Åkte till knalleland och köpte en mycket fin wiskey till pappa i födelsedags present. Sedan shoppade jag lite faktikst. Märks att det var lönehelg, för knalleland var knökat med folk.
Finns så mycket fint ute nu som jag verkligen vill köpa, men man kan inte får allt, tyvärr.

image19image20image21

En sjal och en underbar svart fodralväska. En rikitgt läcker vit sommarjacka med trekvarts ärmar. Och självklart två nya par strumpbyxor. Svarta och gråa :) Dagens resultat av shoppingen.



Sedan åkte vi till far för att gratta honom. årets första grillning skedde ikväll med. MM det var inte helt fel.

På tal om något helt annat.

Köpte cosmopolitan innan och jag tycker om dom tidningarna när det handlar om mode och skönhet, men en del artiklar är ju rikitgt sjuka. "träna din kille- få som du vill" Går ut på att du skall lära din kille olika saker där hemma för att få som du vill ha honom. Ungefär som att lära din hund sitta, skall du lära din kille att städa, vara mer romantisk. När man läser dom artiklarna vet man inte om man skall skratta eller gråta. Jag läser ju artikeln av ren underhållning, frågan är om det finns någon i detta landet som skulle vilja dressera sin pojkvän som en jävla hund? Självklart finns det tjejer som vill att ens kille skall göra allt som dom säger till om. Men vem vill ha någon jävla toffel där hemma som varken säger vad han tycker eller argumenterar emot. man vill ju ha en man, ingen jävla mes. Uppenbarligen finns ju det någon som är intresserade av sådana här artiklar eftersom dom skriver om det, eller så är dom enbart eroniska. Jag tycker det är galet ialla fall, kul att läsa dock, men inget som håller att använda.
image17Underhållande artikel. Ironisk eller seriös??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0