04.15

Hämtade Cissi i morse vid 04.15, hon skall ju till Spanien så jag var så snäll och körde henne till Landvetter. man är inte så mänsklig så tidigt på morgonen. Jag var ensam på vägen hem på motorvägen och för att komma hem lite snabbare körde jag ganska så fort faktikst! Kom hem så jag kunde lägga mig i 1 timme. men nu sitter jag här på jobbet och håller på att slockna. Inte hälsosamt att gå upp så tidigt på morgonen :( 

I går körde jag ett riktigt jobbigt Body combat pass. Fy fan rent ut sagt, jag trodde jag skulle svimma 2 gånger minst. Och när man trodde att allt det jobbiga var slut, nä då kom den ännu värre saker...hahaha  Riktigt kul dock, men jobbigt och jävla bra träning. Känner mig redan trimmad efter det passet. :) haha

Jobbar två dagar till, så har jag lång helg, skall bli skönt faktikst!

Dags att återgå till jobbet

ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0