Ännu en dag....

jaha då var det Onsdag, snart har halva jobb veckan gått...känns skönt faktikst. jag ser i fram emot helgen, så jag hoppas dessa resterande dagar går fort!
I morse tränade jag styrka/kondition. Tror det har blivit ett av mina favorit pass. Eftersom det är så tidigt på morgonen så är det inte många som apppalr sig dit, så idag var vi två stycken + instruktören, känns nästan som en personlig tränare som går runt och puchar en, hur bra som helst!
Först så får man välja vilken konditions redskap man vill ha, jag tar bandet och springer på. Så kör man i 4 olika steg hela tiden, på den 4 tappen så springer man allt vad man har i 1 min, ni fattar säkert vad jag menar. Så håller vi på i 20 min, efter det är jag helt slut verkligen.m Sedan går man över till styrka i en så kallas cirkel form. Olika stationer med olika övningar. Underbart kul. här kör du verkligen hela kroppen, från topp till tå! precis så jag vill ha det!

Nu är jag på jobbet, skall försöka få någonting gjort här...hehe lite slutkörd efter passet, men kan man börja dagen bättre då??? N E J!!

ha en fin dag allehop!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0