Bröllop

Igår var jag och Daniel på bröllop, helt fantastikst var det. Jätte fint och mysigt i kyrkan. Jag har lite svårt för just kyrk bröllop, eller med kyrkan att göra överhuvudtaget. För mycket snack om gud, och inte på dom som gifter sig. men annasr var det väldigt fint. Fick allt några tårar i ögonen, lite lipig av mig oxå..haha

Sedan hölls bröllops festen i en lokal i fristads, Vi drack, sjönt gjorde lekar, dansade hela eftermiddagen och kvällen. Ölen bara rammlade in så bde jag och daniel blev väldigt fulla :) iof så blev alla väldigt fulla :) idag har jag lite ont i mina fötter faktikst.

Jag är riktigt sleten i dag känner jag med, Eftersom jag drack både i fredags och igår så känns det verkligen i kroppen idag :) Men fan vilken underbart kul helg det har varit :)
Nu skall jag duscha och sedan lägga mig i soffan, vill eller orkar inte prata med någon idag så jag skall bara ligga och slöa hela kvällen.

Några bilder från bröllopet:


             
                                                                                                                           Jag och Daniel och robin
Gullungar :)
 DEn snygga raggar bilen brudparet åkte i :)                    Jag och bruden och lite andra vänner :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0