Diskat, lagat mat..

Lite som en hemma fru känner jag mig :) men jag tycker det är skönt på kvällen att pyssla lite här hemma. Städa lite och plocka undan. Inte för att jag tycker diska är kul, finns det någon som tycker det, men dte är skönt när dte är rent och fint runt om kring!

ÅÅÅ underbart söt kattunge ialla fall, Selma heter den..blir ju nästan lite sugen..men nä man vet hur jobbigt det kan vara med dom...två räcker.

Nu skall jag fortsätta plocka lite. Klockan 21.00 kommer en domumentär om folk som inte kan sluta fisa :) hahahaha måste ju bara spana in och se vad det är.

I morgonbitti. 06.10 är det åter träningspass som gäller, kondition/styrka..underbart pass....längtar!

Ha en fortsatt bra kväll
                                                                                                
                                                                                        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0